Příběh

Dragon Larp je příběh o životě v jednom hradním městě zvaném Nový Hrad…..  Město nepotřebovalo armádu, protože nad jeho poklidným životem bděl mocný spojenec – Novohradská dračice, která svojí mocí chránila všechny obyvatele od nájezdů a drancování cizích armád, lapků a loupeživých rytířů.…. Ale i v tomto zdánlivě poklidném městě se čas od času něco přihodí…. Všude žijí bytosti toužící po moci a neváhají pro její získání použít jakýchkoli prostředků.  A to je okamžik, který si žádný statečný lidský, elfský či trpasličí bojovník nemůže nechat ujít a s vervou se pouští do boje za právo a spravedlnost, nebo jen za vlastní prospěch a upevnění moci.  Svůj prostor zde má i magie a to jak ta dobrá a prospěšná, tak i temná, zákeřná a zlá…. Kromě lidí zde můžete potkat i další rasy – elfy a trpaslíky a překvapit vás mohou i různá „zvířátka“, vlkodlaci, nemrtví a bohové vědí co ještě. A tak se formuje příběh, který vytváříte vy sami – mečem, kouzlem, důvtipem, intrikami, spojenectvím a osobní statečností.

Pro ty, kteří se účastní poprvé uvádíme nástin děje minulých ročníků….

2010

- Naši hrdinové se vydávají do lesů v okolí Nového hradu u Adamova, protože dostali zprávu, že je třeba jejich hrdinských činů...! V lese potkávají barda, který jim zazpívá legendu o místní  dračici.  Jejich další cesta vede na hrad, kde se od Dračího kněze dozví, že někdo ukradl dračici vejce. Pokud nebudou nalezena a vrácena, dojde k vyhynutí draků v této zemi! Naši hrdinové však po velkých bojích a útrapách dračí vejce naleznou, odhalí toho jenž je ukradl a chtěl zneužít pro černou magii a vrátí je dračici….

2011

- Na velkém shromáždění se objeví nová postava - podivínský poustevník.  Dračice, která loni dostala zpět svá vejce a čeká na jejich vylíhnutí, není spokojená. Nemá totiž kněze jehož prostřednictvím vždy promlouvala k lidu svého hradu. Dračí kněz bylna konci minulého příběhu zabit, protože to byl právě on kdo se pokusil ukrást a zneužít dračí vejce ve prospěch černé magie. Komunikaci je potřeba obnovit a to dřív než se dračice rozhodne hrad i svůj lid opustit. K nalezení nového kněze, který by tlumočil její myšlenky a přání bude potřeba získat kouzelný lektvar - pro zlomení nástrah začarovaného lesa, Magické zbraně k přemoženíí tajemného strážce a Magické světlo které zruší kouzlo temnoty. Naši hrdinové překonali všechny nástrahy, prošli začarovaným lesem, získali magické zbraně a s jejich pomocí našli indicie, které jim otevřely cestu k nalezení nového Dračího kněze. Příběh končí bohatým hodokvasem a jmenováním nového kněze, který věren svému obyčeji přednesl inaugurační řeč v neznámém jayzce. 

2012

– Příběh tohoto ročníku jste si pod vedením CP a Orgů vytvořili sami… Bylo na každém, jak si vytvořil svoji postavu, zda s někým uzavřel spojenectví, nebo zda bojoval sám za sebe. Každá postava měla možnost učit se u hradních postav / CP/. Tyto pro vás měly spoustu nelehkých úkolů, jejichž splněním jste dosáhli vyšší úrovně svých schopností. Městu opět hrozilo velké nebezpečí, protože po hradním městě se potuloval démon jehož prostřednictvím byla otevřena brána chaosu a z ní proudily do města vskutku nezvané bytosti.... Na obranu města byla povolána Paladinka, jenž jej svým bojovým uměním ochránila před invazí Zla.... Pro bezpečnost města, jež si ve svobodných volbách zvolilo novou starostku, byla vytvořena hradní garda. Dračice, která doposud bděla nad bezpečností města poznala, že její ochranu převzali obyvatelé do vlastních rukou a odletěla do Dračích hor, kam ji  doprovodil Bílý drak ……                                                                                                                                       

2013

I příběh tohoto ročníku z velké části modelovali sami hráči...Systém tvorby postav byl stejný jako v minulém roce a nutno říci, že někteří hráči si na svých postavách dali opravdu záležet. Své schopnosti mohli opět rozšířit a různým dovednostem se naučit u hradních postav...

    Na začátku hry starostka vydala prohlášení, že poté co město přišlo o mocného spojence - Novohradskou dračici - chystá se invaze Zla, které by mohlo hradní město zcela pohltit....

    První známkou, že se děje něco zlého, bylo propuknutí zákeřné nakažlivé nemoci, která se mezi obyvateli města rychle šířila. Pro vyléčení nemoci bylo třeba namíchat složitý lektvar, k jehož výrobě museli hráči najít a shromáždit  mnoho rozličných ingrediencí. Při jejich hledání se mohli setkat se Zlem v mnoha podobách, ale nakonec se jim podařilo přemoci děsivou  Mantichoru, ochránit napadenou karavanu s léky, úspěšně se vypořádat s nástrahami vrtošivých démonů, otevřít tajnou komnatu a získat list Ohnivé květiny, která se jim dlouho a velmi úspěšně bránila. 

    Lektvar na záchranu nemocných byl vytvořen, ale zlo si i přes hrdinství hráčů našlo cestu do města... Byla otevřena brána Chaosu jehož velvyslanec přišel dojednat podmínky o předání města silám Chaosu. V boji se zastánci Chaosu podlehla i hrdinná Paladinka, která převzala po dračici nelehký úkol obrany města proti zlým silám. Přesto se obyvatelé města proti Chaosu postavili a vyslance vyhnali za městské hradby. 

    Následně se strhla velká (večerní) bitva, v níž byli obyvatelé města a zastánci Řádu poraženi a Chaos ovládl hradní město... Ti, kteří se nechtějí podvolit silám Chaosu utíkají do lesů....Co nás čeká dál...? To zjistíme v září 2014 na 5. ročníku DragonLarpu.