Tvorba postavy

Ze všeho nejdůležitější je zvolit tu správnou postavu: Co jsem zač? Odkud přicházím a kam kráčím? Jaký je můj původ a jací jsou moji předkové….  Každá rasa má svá specifika, výhody a nevýhody a také vzorce chování / zkuste sáhnout trpaslíkovi na vousy nebo na peníze…. /, které budou ovlivňovat jednotlivé kroky postavy po celou dobu její existence.

Někteří z Vás již mají svoji postavu, kterou formovali v minulých ročnících. V této postavě je možné pokračovat /získáváte bodovou  výhodu - za každý rok se stejnou postavou jeden talentový bod navíc / nebo si vytvořit postavu novou. Tvorba vaší nové a bezesporu skvělé postavy není nic složitého.

 

Celkový postup při tvorbě postavy je jednoduchý a dá se shrnout do dvou bodů:

 

1)    VOLBA RASY:

Zvolte si tu rasu, která vám nejvíc vyhovuje. Nezapomeňte, že každá rasa má svá specifika / jednotlivé rasy mají zvýhodnění a penalizace / a musíte se připravit jak kostýmem, tak leckdy i chováním a mluvou. Náš LARP má určitou kostýmovou úroveň a může se stát, že při nevhodně zvoleném kostýmu nebudete moci za vybranou rasu hrát. Volba rasy je na Vás, primárně počítáme se stejnou volbou jako loni, pokud někdo konvertoval dejte vědět.

 

2)  PŘIDĚLENÍ TALENTOVÝCH BODŮ:

Prostudujte si kapitolu Schopnosti a Talenty.  Pak  si rozdělíte své talentové body mezi 4 talenty. Rozdělením talentových bodů si zvolíte obecnou charakteristiku postavy a čím se bude zabývat. Abyste vůbec mohli herně existovat všichni vstupujete do hry s jedním životem a uměním boje s dýkou. Další talent volíte podle toho, čím se chce vaše postava zabývat. Mějte na paměti, že i použití většiny zbraní se váže na určitý stupeň schopností. Bojovník si tedy zvolí boj, mág si zvolí magii a zloděj má nejblíže k talentu obratnost. Talent přežití vám přidává životy a vyšší schopnosti odolávat některým vlivům.

 

Každá postava před přidělením talentových bodů má jeden život a umí bojovat s dýkou nebo se pouze bránit holí.

 

Válečníci jsou nepostradatelní v boji, kdy odráží útoky nepřátel zatímco zbytek  družiny je podporuje nebo používá své schopnosti.

Zloději nejsou nejlepší bojovníci, ale rozhodně by neměli být podceňováni. Jejich schopnosti mohou být velmi cenné.

Mágové nejsou bojovníci, svými holemi se umí jen bránit. Ale jejich kouzla jsou tak mocná, že bojovat ani nepotřebují. Můžou se z nich stát obávaní ničitelé, obdivovaní léčitelé nebo strach nahánějící věštci.

Charakter a typ postavy, včetně rozdělení talentových schopností si zapíšete do osobního deníku. Tím jste dokončili tvorbu postavy a zbytek už je pak na vás a na tom, jak se uchytíte ve hře samotné.