Schopnosti - vysvětlení
Lepší regenerace |
Normální stav: samovolné léčení 1 život za 30 minut V KLIDU. Se schopností se léčí 1 život za 15 minut mimo boj.
|
První pomoc |
HNED po boji obvázáním a podobně (nutný RP). Každé postavě může vyléčit maximálně jeden život a léčení trvá 15 minut. Pak je možné sundat masti, obvazy a podobně.
|
Odolej boji |
Odolá některé z bojových schopností
|
Nádeničina |
Za 10 minut „ simulace práce“ nebo schování se ( tzn. nezasahuje do děje ) vydělá u CP slušné peníze.
|
Odolej magii |
Odolá kouzlu.
|
Jednoručka |
Možnost boje s jednoruční zbraní
|
Obouruční zbraň |
Možnost boje s 1,5 ruční nebo obouruční zbraní nebo kombinace dvou jednoručních zbraní do souhrnné délky 130 cm ( dýka, tesák a meč )
|
Za 2 |
Dva následující zásahy uberou o jeden život víc.
|
Poražení |
Při zásahu zasaženého srazí na zem
|
Omráčení |
Při zásahu na 15 minut nebo do dalšího zásahu v bezvědomí
|
Kryt |
Vykryje pouze úder, ne případný efekt ( např. kouzlo )
|
Štít |
Možnost používat štít
|
Protiútok |
Při zranění v boji na blízko vrátí útočníkovi zranění, ne efekt. Např: Dostane-li bojovník zásah za 1 kterým je sražen k zemi, útočník ztratí také 1 život avšak k zemi nepadá. Zasažený ztratí 1 život a stejně tak na něj účinkuje i efekt sražení k zemi.
|
Vykryj |
Zachytí na sebe zásah do blízko stojící postavy, musí ji aktivně chránit (RP)
|
Bojová zuřivost |
Ignoruj následující 3 zásahy čímkoli, včetně efektu .
|
Uklidnění |
Zklidní agresivní postavu/zvíře (u postav záleží na RP)
|
Vyléčí život |
Vyléčí jeden život
|
Štít |
Ignoruj první zásah včetně efektu i magického, lze seslat na jinou postavu
|
Řekni pravdu |
Postava ti popravdě odpoví na 3 otázky
|
Oživení |
Instantně vrátí postavu do plného počtu životů I z agonie !!
|
Blesk |
Za 1 život, působí na dálku
|
Podraž |
Cíl spadne
|
Ohnivá koule |
První cíl za 2 životy a dva nejbližší za 1 život
|
Tlaková vlna |
Až 5 postav je odhozeno na 3 metry (nevybírá si- vybere 1.cíl, a kouzlem jsou smeteni ti co stojí nejblíže)
|
Řetězový blesk |
První cíl 3 životy , druhý 2, třetí 1. Zasažené postavy musí stát blízko u sebe, ten kdo blesk sesílá si tyto oběti vybírá.
|
Kradení |
Kolíček se značkou + ohlásit krádež organizátorům
|
Vrhačky |
Můžeš mít až 3 plně měkčené vrhačky – nepoužitelné pro boj zblízka
|
Krysa |
RP se schová a RP se plíží městem tzn. dá ruku za hlavu, a tím pro ostatní postavy není vidět. Platí ve městě, v přírodě není funkční.
|
Útok ze zadu |
Zásah do zad za 2životy
|
Podřezání |
Okamžitá agonie při podřezání dýkou
|
Odhad nepřítele |
Odhadneš druh, motivace (v rámci např. zvířete) a slabiny nepřítele = nepřítel ti je řekne
|
Luk |
Používá luk a libovolný počet vlastních šípů
|
Brtník |
RP se schová a RP se plíží v přírodě tzn. dá ruku za hlavu, a tím pro ostatní postavy není vidět. Platí v přírodě: mezi stromy, v trávě... ve městě je nefunkční |
Předstírej smrt |
Po zásahu napodobí agonii, kdykoli se však může zvednout a pokračovat v jakékoli činnosti
|
Spříznění s přírodou |
Kontaktuje ducha místa – organizátor
|
|
|